EVEN WIDER WIDEST TRUCKS EVER – Skateboard Challenge

OMG! These Trucks are even wider. The widest trucks ever? What do you think? SUBSCRIBE HERE if you wanna be my HOMIE ►►► https://www.youtube.com/user/fabiandoerig?sub_confirmation=1

Thanks so much Marco Andermatt!!! https://www.instagram.com/swissgravityforce/ https://vimeo.com/user19713759

Facebook:https://www.facebook.com/fabian.doerig
Instagram: http://instagram.com/fabiandoerig

Fabi PLAYS:
http://bit.ly/1OS5QtC

Comments

Flakman says:

No more landing primo

GioSkateboarding says:

beim Video titel musste ich gerade schon lachen 😀

bean says:

The title is really funny haha

2 5 says:

Why does this guy not have more subscribers???

kevin roulette says:

At least you can’t get wile bite

Caleb Godwin says:

2 months later…

Evenest widerest biggest truckiest trucky trucks in forever

Michel Burlet says:

shit ned schlecht 🙂

Lucas Phillips says:

You should make the videos longer !

JAM Skate says:

U r so SICK dude

Steven ian says:

PUT A LONGBOARD WHEELS AND MAKE A VIDEO PLEASE 🙂

Cole Zoerb says:

That was insane! The nose manny pivot switch manny was mind blowing!

Please Have Mercy says:

That is so wide hahahah.

EiranJordani says:

whats next…even wider trucks with 4 wheels on each truck?

Tristan Lorenz says:

i hope you didnt land primo

Mark Johnston says:

Dude you are awesome outstanding wish I could do those tricks with normal wheel Base! LOL

Marco Holdschick says:

please to a smith with this board

Ник Мекельбург says:

Watch out! You’ll get Truck bite 😀

robezy0 says:

Now that’s wide doodah aint got shit on those xD

Margus Rööpmann says:

Can someone tell me how sk8dlx boards feel?

Kevin Fenly says:

he should have taken it down hill no speed wobbles I bet

Samuel Wheatland says:

Hey good video. Where can we get some of those wheel extenders, can your friend make any more

oanea alexandru says:

wider*

BaStIaNsKaTeZz says:

What if you land primo with that omg haha

xXAquoskillerXx says:

put them on a 7.5 board

Ryanfn Br says:

Do some primo

BartBruin says:

In the next video the trucks are even wider than these ones

Jesse S. says:

Where would one purchase these said “skateboard truck extensions”?

Rasmus Dalvig Frederiksen says:

Better best title ever

 Write a comment

*

Do you like our videos?
Do you want to see more like that?

Please click below to support us on Facebook!